søndag 11. oktober 2009

Heldiggris !


Fikk melding fra Rolf Bolli imorres om mulighet til å låne mårskjulet.Siden ingen skulle sitte der var så klart skjulet ledig.Til dere som ikke har vært her å opplevd mårsirkus vet ikke hva dere går glipp av. Idag hadde Rolf 4 mårbesøk på 5 timer. Vet ikke hvem av mårene som har vært der men det får jeg bekreftet når jeg får tilsendt bilder fra Rolf senere idag.Imorra lurer jeg på om jeg skal sitte noen timer i skjulet skjøl. I såfall får dere en oppdatering i morra. Ellers har jeg ikke helt gitt meg på forsøkene med brunsthjort. Snakket med kontakten min idag å brunsten er som sist gang jeg var der oppe. Planen er at jeg og Tom skal opp dit på torsdag. Håper bukkene flytter litt mer på seg en sist.

3 kommentarer:

  1. Det frister, det frister! Skal en tur nedover til hedemarken på jakt om noen uker. Kanskje jeg skal slå to fluer i en smekk?

    Dere får ha lykke til på jakt etter brunstbilder av kronhjortene!

    mvh Knut Børge

    SvarSlett
  2. Skjulet står der og jeg forer hver eneste dag så mårene vil nok bli der over vinteren. Send meg helsr ei melding før du kommer for jeg skjønner ikke hva du sier allikevel :-)

    Terje

    SvarSlett
  3. Haha ja det skal jeg gjøre;)
    Da ser vi!

    Knut Børge

    SvarSlett