onsdag 26. august 2009

Ungdomstid og løsrivelse !


Begynner å merke at mårungene har blitt mer selvstendig den siste uka, De kommer ikke så ofte sammen med mor som de gjorde tidligere. Den ene hannvalpen har vært ganske så selvstendig de siste 2 ukene mens de 2 andre (1 hannvalp og 1 tispevalp) har bestandig kommet sammen med mor frem til åteplassen.Tolmodigheten min begynner også og nå sist bristepunkt når det gjelder å sitte i skjul å vente. Delte derfor opp ventingen i 2 økter idag. Satt fra 14-16 siden jeg måtte opp å fore allikevel. Kom ingen mår på den økta. Konstaterte når jeg kom tilbake at mårene hadde vært der mens jeg hadde middagspause mellom 16-18.Litt forutsigbarhet er det også da mårfamilien bruker å komme kl 1915 . Stemte dette også idag men nå kom de 2 valpene som alltid har hatt følge av mor, alene.Jeg begynner vel egentlig å få nok mårbilder og det skal mye til for å få noe bedre en det jeg har fra før. Legger ved ett bilde jeg tok ikveld.En oppdatering følger i morra.

2 kommentarer:

  1. Hei

    Har ingen problemer med å skjønne at det kan bli et metningspunkt...
    Et utrolig flott bilde av herr mår har det blitt i kveld!

    mvh monika

    SvarSlett
  2. heisann.

    jeg gleder meg på dine vegne Terje.

    Dette var virkelig moro. At du har fått hele naturfoto- Norge på besøk forstår jeg godt.

    Gratulerer.

    SvarSlett