lørdag 22. august 2009

Nok en fantastisk dag !




Ble med opp sammen med Ole Arne Schlytter og Rolf Magerøy for å fore mårene kl 12 idag. Jeg får umiddelbar respons fra guttene i bua. De banket på vinduet for å fortelle meg noe men jeg foret ferdig, før jeg fikk vite hvorfor de hadde banket på vindu ? Guttene sitter å gliser for de allerede har festet måren til bildebrikka. Tispa med 3 unger kom umiddelbart jeg begynte å plystre. Tispene og ungene var på det nærmeste 5 meter unna meg mens jeg foret.Flokken blir på foringsplassen en 20 minutters tid.Rolf skulle sitte frem til kl 17 da han skulle se Molde slå Ålesund. Jeg valgte da og avløse han da det var så fint lys.Satt i 3 timer sammen med Ole Arne og hadde mårfamilien innom 4 ganger. Etter at jeg gikk fra skjulet kl 20 har Ole Arne hatt en enslig mårunge i 25 minutt. Han hadde også besøk av Hvitryggspetten.Får nå inn teksmelding fra han der han takker meg for en fantastisk dag. I morra skal Ole Arne og en kar fra Trondheim sitte i skjulet. Fortsatt ledige plasser hele neste uke. Oppdatering følger i morra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar