torsdag 20. august 2009

15 mårbesøk på 8 timer !


Må bare komme med en liten oppdatering etter kjempesuksessen i skjulet idag. Gjør det bare enkelt og skriver de siste meldingene fra Geir Inge Brekke og Roy Mangersnes. Guttene har som nevnt i tittel hatt 15 mårbesøk på 8 timer med varighet fra 5-30 minutt.

Roy: Dette er noe av det råeste jeg har vært med på  !!!!

Geir Inge : Hjertelig takk for en fantastisk og rett å slett kjemperå dag i mårskogen !!


Legger med ett bilde Roy har tatt idag.
Oppdatering følger i morra når jeg og Tom Elton skal sitte i skjulet.

2 kommentarer:

  1. Det utvikler seg hele tiden i mårskogen!
    Ha en flott dag i bua både til deg og Tom.
    Gleder meg til oppdatering av dagens hendelser.

    monika

    SvarSlett
  2. Oi, oi !! Det var som bare ... Jeg som håpet at jeg ville bli eksklusiv på mår med kjeften full av mus !!!

    Tom Dyring

    SvarSlett