mandag 6. juli 2009

Ugler i mosen !




Var innom på min på min faste foringsrunde ikveld og jammen satt det ikke ett forskremt ekorn inne i vinduskarmen . Hva som har skjedd vet bare ekornet? Men det forundrer meg ikke om dyret har fått panikk og rømt inn i skjulet når måren kom ? Rolf Bollli hadde en resultatløs natt etter måren forleden natt men åteplassen var fullt av ekorn. -Tror det er litt tidlig for at mårmor drar med seg ungene enda. Regner med økt aktivitet fra slutten av juli måned.Var en tur utom revevalpene ikveld også . Blitt nærmest som en vane/uvane at jeg stikker utom og ser etter valpene. Tydlig at valpene har fått mat før ikveld,- da de var mest opptatt av å hamstre. Revebilder har jeg nok av og det skal mye til for å gjøre noe nytt og kreativt jeg ikke har gjort før.Konsentrerte meg ikveld heller om at datter til min bror skulle få sine bilder og opplevelser.
Drar noen dager på hytta fra imorgen men andre vil fore valpene og måren mens jeg er borte

2 kommentarer:

  1. Har vært inne å sett på de flott revebildene dine i natt.

    Veldig bra.

    SvarSlett
  2. er fornøyd jeg at jeg tørte og sitte så nerme den lille krabatten ! :)
    Det kommer til og bli et minne !

    SvarSlett