onsdag 30. september 2009

Vinter i annmarsj og vinterkåpe på !




Da har jeg akkurat kommet hjem etter en fantastik økt i mårskjulet. Vinden har stilnet og mårene kommer fortsatt på kommando.Vil ikke bruke så mye tid oppe i skjulet da jeg har så mye mårbilder fra før men må da være der 1 gang for dag å fore allikevel. Idag satt jeg meg inn kl 13 etter å ha foret . Det gikk 5 minutter så dukker en fullpelset vintermår opp mellom steinene. Den blir på plassen en 15-20 minutters tid.Jeg pakker sammen utstyret mitt og drar hjem med 300 bilder av mår i vinterpels. Blir så klart mye like bilder jeg har fra før men fikk da mår i spranget i vinterdrakt som jeg ikke har fra før.Igår foret jeg for første gang på rovfuglplassen min. Vil nok prøve meg en tur eller 2 etter kongeørn og hønsehauk de nærmeste dagene.Imorgen kommer en engelskmann som skal prøve mårskjulet. En oppdatering følger da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar