mandag 14. september 2009

Tjukken,Pia og Rolf !!!!!


Er ikke så ofte dere får oppdateringer fra mårskjulet som før, da stormen av kunder har lagt seg. Skjønner ikke helt hvorfor ikke flere vil komme å oppleve mår ? Aktiviteten har riktignok gått litt tilbake, men det er faktisk 100 % sikkert at alle som kommer, vil få foto av mårene. Ingen har enda dratt hjem uten mårbilder.Nå begynner virkelig høstfargene å komme og bakgrunnen som er bjørk og rognetrær er snart gul/orange.Mårene begynner også å bli mye penere, da vinterpelsen snart er på plass. Jeg er fortsatt oppe ved skjulet og forer hver eneste dag. Idag satt jeg bare ett par timer i skjulet sammen med Rolf Magerøy. Jeg avsluttet økta uten å se mår idag men Rolf satt igjen i skjulet.Får ett par meldinger av ham, at har hatt mårbesøk.Først hadde mårtispeungen kommet og vært på plassen i 5 minutt. Like etterpå kommer Tjukken og blir på plassen i 50 minutt . Idag har spurvehauken vært innom 2 ganger også.Skal opp der å fore imorra men skal ikke sitte der. Skal ta meg en tur på elg/hjortejakt i morra.Neste kunde kommer i skjulet den 18.sept. Får også en svensk lege som skal sitte i skjulet 19 og 20 sept.En oppdatering følger når jeg har mer å melde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar