fredag 4. september 2009

Plystre på måren og kl 1913 !

Gikk opp i skjulet sammen med Stian Holmen kl 13 idag. Jeg gikk frem å foret mens Stian ordnet seg klar i skjulet. Får nesten umiddelbar respons da vi kommer inn i skjulet. Går faktisk ikke mer en 4 minutt fra jeg kom inn i skjulet til 2 mårer kommer ned på foringsplassen.De blir på plassen i en 10 minutters tid. Så starter regnværet. Det pøser ned utover dagen. Stian lurer på når neste mårbesøk kommer og jeg sier 1915. Men desverre jeg tok feil. En enslig mårhanne kommer alene presis kl 1913. Den blir på plassen i ca 15 minutt. Mye dårlig lys idag og høy iso men artig allikevel. Jeg og Stian skal prøve oss en tur i morra fra midt på dagen men først skal vi sikkert en tur ut på Hustadvika og se etter Vandrefalken. En oppdatering følger i morra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar