onsdag 6. januar 2010

Kalde dager i vente !


Holder på å pakke utstyret mitt til en 4-5 dagers fototur. Skal først besøke Terje Kolaas i Levanger.Så skal vi ut i Straumen å fotografere fugler i frostrøyk og motlys.Blir der ett par dager. Drar så mot Namsos og Overhalla hvor jeg skal fotografere elg og rådyr på lørdag. Beveger meg så på hjemvei, men tar sikkert ett par dager i skjulene til Ole Martin Dahle før jeg reiser hjem. Har idag vært ett par timer oppe i mårskjulet, og det var en kald fornøyelse. Gradstokken viste - 12 grader.
Mårene har vært der å spist maten jeg hadde ut i går, men det er ikke råd å vite når de har vært der ? Må vel se til å kjøpe meg ett viltkamera. Så bare svarttrost,gråspett, småfugler og flaggspett så lenge jeg satt der.Oppdatering følger når jeg er tilbake eller når jeg får tilgang på internett.

2 kommentarer:

  1. God tur
    Glder meg å se bilder!

    monika

    SvarSlett
  2. Hei!

    Herlige bilder av musa :D. God tur, gleder meg jeg også til å se hva du kommer hjem med!

    Linda

    SvarSlett