tirsdag 23. juni 2009

Ekorn & Rev




Har akkurat kommet inn etter 2 timer i skjulet. Skulle opp å fore så jeg og Tom Elton satt likeså ett par timer i skjulet. Vi hadde ikke forhåpninger om mår da vi satt og pratet. Hadde besøk av 4 ekorn så lenge vi satt der.Honningen og fiken som ble lagt ut i går er borte, så måren er nok innom den å en gang i løpet av døgnet. Orker ikke tradisjonel St.Hans feiring så jeg tar meg likegodt en tur ut til revevalpene senere i kveld. Igår kveld var de litt treg å komme men fikk da noen artige panoreringer

1 kommentar:

  1. Hei Terje
    Fint bilde av nøtteliten. Det blir nok et eldorado når lyse og fargene setter stemning.
    Revebilde likte jeg meget godt. Flott panorering. Ha en fin sommerdag!
    Gleder meg til jeg skal ha en rekrasjonstur til mårbua, men først skal jeg prøve meg på smålomen på hytta.

    Monika

    SvarSlett