fredag 24. februar 2012

Jeg skal lykkes !




Gaupeprosjektet mitt går sin gang det, å jeg var så --------- langt fra å lykkes for ett par uker siden. Gaupa gikk i en felle da myndighetene har bestemt at vi ikke skal ha gauper på min kant av landet. Vi greier aldri å utrydde gaupa på mine kanter heller, for terrenget er så karrig at sjøl gamle Erik ville fått problem med å etablere seg her. Gaupebilder fra vill Norsk natur er ikke bare enkelt og det blir også min motivasjonsfaktor for å lykkes. Kameraene mine har stått ute i snart 3 måneder nå, men det er kun blitt tatt bilder av grevling. Jeg tror og vet jeg vil lykkes om jeg holder på lenge nok og imens får dere kose dere med bilder av meg. Dette er alt jeg har å slå i bordet med idag :(

P.S Her vil det bli bilder av gaupe

3 kommentarer:

  1. Hei !
    Vi følger no med her i Trøndelag, - med ditt engasjement og pågangsmot er jeg ikke i tvil om at gaupa vi gå i "fella" di og at du får den på brikken.
    Lykke til videre !!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Spennende å se hvordan dette går!
    Utrolig viktig med den innstillingen du har til prosjektet.
    Skal man lykkes må man VILLE det! Dessuten gleder det meg å høre om naturfotografer som lager sine egne prosjekt, ikke bare reiser på "Photoshop-turer" for å få lettkjøpte bilder.
    Det blir i lengden svært kjedelig å se drøssvis av like bilder, selv om de er "perfekte".

    Lykke til med prosjektet.

    mvh. Anders Tveit.

    SvarSlett
  3. Heisann!

    Den innstillingen liker jeg, Terje! Gir du opp har du tapt, men gjør du ikke det, så vinner du! Og en dag sitter gaupa akkurat der du vil ha den.

    Hilsen Svein

    SvarSlett