lørdag 13. juni 2009

Ett par timer i skjulet !




Ruslet meg opp i mårskjulet og foret kl 15. Mår/mårene har vært å spist opp all maten så det ser ut som jeg kanskje må utvide til 2 foringer i døgnet. Mye av maten stikker nok andre en måren av med,- men det er greit å være på den sikre siden.En ekornmor satt på foringsplassen når jeg kom å  spiste solsikkefrø og nøtter.Som nevnt i innlegg  igår finnes det sikkert nok ekornbilder, men noe må en ha å holde på med mens en sitter å venter på måren. Tenkte jeg skulle sitte frem til kl 18 ikveld. Ingen mår på de 3 timene men hadde besøk av masse mus og småfugl hele tiden. Ekornet var mye frem å tilbake med hamstringen sin, men hun var der til jeg dro. Testet ut litt 600 mm med 1,4 converte og blitz for å få litt portrett av disse flotte dyra. Oppdatering følger kanskje i morgen

3 kommentarer:

  1. Eg er inponert av kva du får til Terje, følger bloggen din med argusauger;o) hehe
    Eg håpar eg kan klare og få meg ein tur opp til deg ein gong!!!

    Mvh Ronny

    SvarSlett
  2. Kjempebra ekornbilder Terje!

    Linda

    SvarSlett
  3. Hei Terje

    Dette var knallflotte ekornportrett. Mye kan sies om ekorn men flotte dyr er de.

    Mvh Henrik

    SvarSlett