mandag 23. august 2010

Klart for ny Svalbardtur !


Etter en fantastisk tur med M/S Fram tidligere i sommer har jeg bare sett frem til å komme tilbake til Svalbard. Fikk oppleve 3 isbjørn på den forrige turen, men har forhåpninger om enda flere på denne turen. Den forrige turen var ett cruise, mens det jeg skal på nå er en rein fototur i regi av Naturfokus og Ole Jørgen Liodden. Jeg reiser sammen med kompisene Kjartan Trana og Vegard Lødøen, men regner med å treffe flere kjenninger fra naturfotomiljøet i Norge.Vi som er naturfotografer går ofte i flokk etter hverandre, men for meg er dette en ferietur med avkobling fra det daglige. Skal til en forandring bli artig å ta bilder av noe annet en mår :-)

Jeg har pakket alt utstyret klart, så nå gjenstår det bare å ikke forsove seg til flyet i morra tidlig.

Dårlig med internettforbindelse utenfor Longyearbyen så en oppdatering følger ikke før jeg kommer tilbake. Da med håp at jeg har noen gullkorn å vise til ?

På gjensyn til jeg pluttselig kommer tilbake.

Til de av dere som håper på en gratisvisit i mårskjulet mens jeg er borte kan jeg bare si :

Det er leid inn ett vaktselskap som skal stå for kontroll mens jeg er borte. Hjelper ikke det kjenner jeg flere torpedoer som skal knuse minnekortene og utstyret deres :-)


1 kommentar:

  1. Det gjør du jaggu rett i. Jeg får vente til du er hjemme igjen.

    Gøren

    SvarSlett