fredag 24. juli 2009

Det popper opp mårhoder all plass !




Fersk rapport fra mårskjulet nå kl 9. Rolf Magerøy går inn i skjulet kl 8 i morres. Utenfor skjulet sitter ett par ekorn og spiser solsikkefrø.Han går frem å forer og prøver å etterligne min versjon av Broen over Kwai.Regner med at det var ganske falskt Rolf. Det går 15 minutter så popper det opp mårhoder som hatter på en tivoliskyttebane.Rolf greier ikke å telle hvor mange det er.Mårene sirkler frem å tilbake rundt plassen men det tar ikke lange tiden før 4 krabater står rundt samme stein å mesker i seg honning.
Jeg snakket igår om 6 timers intervall så jeg og Rolf skal prøve oss i skjulet igjen nå kl 13. Oppdatering følger senere idag.Legger med ett bilde fra igår til jeg har mottat bilde av de 4 mårene med Rolf.

2 kommentarer:

  1. Hei Terje, ta va fole artig. 4 mårer som hoppet rundt, over og under steinene i ura. visste ikke hvor jeg skulle sikte med kameraet. Zoomet ut til 100 mm og fikk alle 4 på brikka samtidig.

    OBS! Du må ikke fortelle det til noen, slik at vi får ha detet for oss selv??!! He, he!

    RolfM

    SvarSlett
  2. Hei

    Rolf Magerøy har fått seg et bilde som mange andre kan drømme om...
    Dette er så kjekt å lese.. og bloggen din spennede Terje ..Det skjer jo noe hele tiden... :D

    Lykke til!

    monika

    SvarSlett