fredag 25. november 2011

Lupi Reali !


Det er fredagskveld og kos. Hva passer bedre enn å kose seg med sin kjære og drikke en flaske god rødvin. Valget for denne kvelden ble "Lupi Reali" eller "Kongelige Ulver" oversatt til norsk.
Mitt bildebidrag denne gangen blir mitt eneste bilde innsendt til NM i naturfoto i år. Har fått tildelt gull for bilde i farger, men vet enda ikke hvor høyt bilde kom opp i kampen om årets bilde ?
Jeg krysser fingrene å håper at mitt eneste bidrag kan gi meg en tur til Alaska og Denali nasjonalpark neste år ?

7 kommentarer:

  1. Svært bra - det hadde vært overlegent om du sendte inn ett bilde og vant hele greia... Nå er jeg sjelden enig med juryen, men jeg blir ikke overrasket om dette kjemper helt i toppen.

    SvarSlett
  2. Knall bilde som helt klart kan gå helt til topps.
    Forøvrig så likte jeg denne i s/h et lite hakk bedre.

    Stemmer det jeg så på resultat lista som kanskje er en glipp fra juryen så er du den eneste som har fått din total sum som er på hele 55,7 poeng o,7 bedre enn vinneren i fjor.
    Så spør du meg så tror jeg det holder helt til topps så sant det stemmer det som står på resultat lista sammenlagt da.

    Du får leve i spenning å ha en strålende helg:)

    Mvh Rune

    SvarSlett
  3. Takk for kommentarer :) Tiden får vise hvem som stikker av med seieren men jeg er enig med dere at det er ett bra bilde og faktisk flottere i s/h en i farger. Har faktisk laget en forstørrelse på 50x75 som henger på stua og den ble rett så flott. Skal så klart være heldig med bevegelsen på ulven for å få det så skarp, men tror mine hagleskytter-kunnskaper har spilt meg ett lite puss :)

    SvarSlett
  4. Et fint bilde er det utvilsomt. Rått er det!!
    Om det vinner gjenstår å se,men tror oddsen er rimelig høy for det.
    Liker både sh og fargeversjonen godt,men fargeversjonen best.
    Ha en fin dag/helg.

    ketil

    SvarSlett
  5. Blinkskudd som gjør seg veldig bra i s/w.

    SvarSlett
  6. Nå var du heldig at jeg ikke hadde
    sent inn mitt bidrag Terje.Kult
    bilde i S/H.
    Knut

    SvarSlett