tirsdag 29. januar 2013

Bloggtørke !



Vært mer eller mindre innomhus de siste 8 ukene på grunn leggbeinsbruddet jeg pådro meg på en jakttur før jul. Har så smått begynt å kjørt meg noen turer den siste måneden men motivene har rett å slett vært fraværende. Har prøvd meg litt etter oter men har ikke hatt flaksen på min side og bilder har uteblitt. Forleden dag på vei hjem fra oterplassen så møtte jeg på 2 elgkalver.


Dagen etter var mor og kalvene på plass igjen og jeg fikk noen ålreite bilder. Blir liksom som å hoppe etter Wirkola med elgkalver og mor når en har opplevd digre elgokser borti Alaska.Starter foringa foran rovfuglskjulet til helga så jeg regner med stor aktivitet både av kunder og ørn den neste måneden.


5 kommentarer:

  1. Men har du råkat ut för det, vilken osis. Fina bilder du fick på älgarna,mina älgar är tillbaka för tillfället i helgen. FÅr se om de är kvar nu, det är ju ännu mörkt när man kommer hem från jobbet. Vår jakt är slut nu med sista jan för dachsene på rådjur .....men är nöjd med Tyra som Nordisk champ o Ayla som hann få 2 drevettor

    SvarSlett
  2. Vilken vacker syn dessa vackra djur i snön jag har valt den här bloggen eftersom jag är borta från dessa vackra bilder!
    Här är allt över och det regnar riktigt hårt!
    tack för vintern visar!
    hälsningar, Annie
    http://anniezon.blogspot.nl/

    SvarSlett
  3. Tre fine bilder av elgen, likte alle men falt mest for bilde 2.
    Bra at du er på bedringens vei.

    Ottar

    SvarSlett
  4. Fin blogg! Denne bloggen inspirerer meg til å prøve noe lignende naturfoto, blir ikke så lett men ;) Følger denne bloggen, nå som jeg har hvert heldig nok til å finne den!
    Hilsen Larsern

    SvarSlett
  5. Nice blog and beautiful photos.

    SvarSlett