fredag 28. oktober 2011

En tung dag, men ett lite lysglimt i tunnelen !


Idag fikk jeg en trist beskjed som som gjør alt annet i verden underordnet. Min mor har fått kreft igjen for tredje gang. For over 15 år siden fikk hun kreft i bronken og fikk beskjed med legene at hun hadde maksimalt 1 år igjen å leve. Mot alle odds kom hun seg over kneika, helt til i fjor da hun måtte inn å fjerne det ene brystet etter å ha blitt påvist brystkreft. Så idag kom den triste beskjeden at hun hadde blitt påvist 3 svulster på levra. Min mor har alltid vært den som har har elsket hunder og hun kaller dem sine beste venner fordi de ikke snakker stygt om andre. Altså menneskes beste venn :)) Ønsker min mor all lykke og krysser fingrene for at du greier det denne gangen også. Husk vi tenker på deg og er fryktelig glad i deg.

6 kommentarer:

  1. En trist beskjed og få. Får håpe det går bra til slutt også denne gangen.
    Du får hilse din mor og ønske henne god bedring.
    Skal krysse fingrene også her oppe i Tromsø.

    SvarSlett
  2. Triste greier dette Terje. Jeg mistet selv min mor som var 61 år i mai i år i kreft. Kryss fingrene og pass god på din mor. Robin

    SvarSlett
  3. Hvilken vakker hund!!
    Tenker på din mor og krysser fingrene.

    SvarSlett
  4. Kreft er no dritt... Vakkert skrevet og flott bilde.
    Ønsker av hele mitt hjerte din mor all god bedring
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  5. Føler med deg, slikt er alltid trist, tungt og leit. Håper at hun også denne gangen får all den hjelp og støtte som hun trenger.

    SvarSlett
  6. Veldig trist å høre om moren din, spesielt for noen som har opplevd så mye med denne forferdelige sykdommen, og dermed også for hennes kjære.
    Jeg håper det lite lysglimt til slutt viser seg å være en solstråle, men jeg vet også at det kan være annerledes. Du skal være en viktig støtte til din mor og jeg ønsker deg og selvfølgelig din mor at dere skal ha kraften dere trenger.

    Hilsen, Jaap La Brijn

    SvarSlett