lørdag 23. oktober 2010

Bra start i rovfuglskjulet !



Idag satt de første gjestene i rovfuglskjulet denne sesongen. Den engelske mannen og en norsk gutt fikk idag besøk av både voksen havørn og en hønsehauk . Når jeg hentet dem ut nå kl 18, så vi tre rådyr like ved skjulet.Kundene er fornøyd og da er alt vel.I morra skal de ligge litt lenger, da det tar på å sitte 12-13 timer i skjulet. Imorgen vil de prøve seg etter mår,gråspett og hvitryggspett før de skal avslutte økta i rovfuglskjulet.Dere får en oppdatering hvordan det gikk i morra. Dere om ønsker å oppleve kongeørn,havørn og hønsehauk fremfor samme skjul kan kontakte meg på tlf 91390725 eller tersylte@online.no


8 kommentarer:

  1. Bra med en god start. Blir spennende å følge med videre framover.
    ketil O

    SvarSlett
  2. Flott Terje jeg ser frem til å prøve meg igjen.

    SvarSlett
  3. Gleder meg til januar,godt å se at de er igang.
    mvh
    Tor Arve

    SvarSlett
  4. Kjekt å høre at de er i rute, jeg følger med! Det var forresten morsomt å se "ut i naturen" med en flott reportasje fra mårskjulet her forleden.


    Mvh
    Per E.

    SvarSlett
  5. Dette blir spennende å følge med på. Gleder meg. Fint bilde av hønsehauken i bevegelse. Flott program fra mårskjulet denne uken. Synes bildene helt på slutten av måren var flotte.

    SvarSlett
  6. God start Terje. Hauken i bevegelse var knall.
    Artigt fra mårskjulet i ut i naturen der avsluttinga var spesiell og krydra med flotte
    mårbilder.
    Kjell Ivar

    SvarSlett
  7. jeg kommer i løpet av vinteren. Garantert !!!

    SvarSlett
  8. Bra at det er fart med deg og plassen der oppe.
    Vi ses vel om ikke lenger.

    mvh duy

    SvarSlett