mandag 9. august 2010

UT I NATUREN !


Per Jarle Heggdalsvik som er filmfotograf i Ut i Naturen redaksjonen til NRK har tidligere i sommer fått mange flotte filmopptak av mår på min foringsplass.I morgen kommer ett helt team fra Ut i naturen redaksjonen for å lage film hos Sylte Naturopplevelser. Jeg skal holde tema og innhold for meg selv frem til premiere. Eneste jeg vil fortelle er at det blir film om mår. Regner med at filmen blir vist i okt/nov. Jeg vil så klart benytte anledningen til å promotere mine bokplaner og hvordan jeg har jobbet for å få bildene til boka. Legger ved ett bilde tatt med vidvinkel og fotocelle den siste uka. Krever mye tid med foring,montering av kamerautstyr og sjekk av oppsett for at alt skal stemme. Men du verden jeg har fått mange flotte mårbilder også. Nå står 3 kamera ute i skogen døgnet rundt og fanger enhver bevegelse fremfor mine vidvinkler.Oppdatering med bilder følger i morra.

3 kommentarer:

  1. Gleder meg veldig til å se mer=) Få nyheter fra Norge er like spennende som fra mårskogen!

    SvarSlett
  2. Hej !
    Kul att TV har varit på besök i mårdskogen, vore bra om du berättar när det visas i tv, är mycket intresserad av att se programmet.

    SvarSlett
  3. Ble jo ikke akkurat overrasket over at programmet skal handle om mår. Men det blir spennende å se.

    SvarSlett