søndag 1. november 2009

Hauk og mår !




Oddmund Ihle i rovfuglskjulet idag. Han fikk hauk fra morran av. Den ble på plassen i ca 1,5 time. Kom ingen havørn eller kongeørn så Oddmund valgte å bruke ettermiddagen i mårskjulet.
Gikk ikke lange tiden før den minste hannmåren kom. Den virket veldig rolig der den hoppet rundt å sleiket bringebærsyltetøy og spiste rosiner.Hannmåren ble på foringsplassen i 20 minutter.Oddmund ligger i rovfuglskjulet i natt så jeg håper han får hauk og ørn i morra.
Oppdatering fra begge skjulene følger i morra

2 kommentarer:

  1. Hei

    Må rusle innom en tur å se livet både i fra mårlia og sylteland.. Hadde vøre kjøle artig om noen fikk gaupe i syltelaqnd..er faktisk et av dem rovdyra jeg virkelig kunne tenkt meg å fått på brikken..

    SvarSlett
  2. Du er nok ikke alene om ¨ønske det Monica. Men slik flaks går det nesten ikke ann å ha. Jeg lurer bare på hvem som har spist ett helt rådyr på 1 dag der ute jeg ?

    SvarSlett